ADRES
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4
Pk: 34746 Ataşehir - İstanbul

TELEFON
+90 216 570 50 00

E-POSTA
[email protected]

KEP
[email protected]

ATAŞEHİRLİLERİN ULAŞIM TALEPLERİ BELİRLENİYOR

16.9.2021

Ataşehir’de herkes için erişilebilir, sürdürülebilir, güvenli ve entegre bir toplu taşıma alt yapısı oluşturulmak için Ataşehir Belediyesi ve İETT harekete geçti.

Geçtiğimiz günlerde, Ataşehir Belediyesi ile İETT Genel Müdürlüğü yetkililerinin yaptığı toplantıda mevcut ulaşım durumu görüşülmüş ve vatandaşların ihtiyaçları gözden geçirilmişti. Toplantı sonucunda ilçede yaşayan vatandaşların görüşlerine başvurulması kararlaştırılmıştı.

Belediye, İETT iş birliğiyle Ataşehir’deki toplu taşıma hizmetlerine ilişkin memnuniyeti belirlemek amacıyla İBB Çözüm Noktası Aracı ile Çözüm Ekibi, tabletler üzerinden anket çalışması gerçekleştirmeye başladı.

Yapılan anket çalışması sonucuna göre, Ataşehir’de mahalleler arasında bütünsel ulaşımı sağlayacak toplu taşıma hatlarının yeniden düzenlenmesi ve ulaşım türleri arasındaki entegrasyon gerçekleştirilecek. Ayrıca trafik sıkışıklığının önüne geçilmesi için de önlemler gözden geçirilecek.

Ataşehirlilerin toplu taşıma ihtiyaçların tespit edilmesini sağlayacak olan anket çalışmasına tüm Ataşehirlilier https://forms.gle/jK7VKwifVvcTvhLQ8 linkine tıklayarak online olarak katılabilirler.

 

Ataşehir Belediyesi’nden Sağlıkta Büyük Başarı | Ataşehir Belediyesi

ADRES
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4
Pk: 34746 Ataşehir - İstanbul

TELEFON
+90 216 570 50 00

E-POSTA
[email protected]

KEP
[email protected]

ATAŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN SAĞLIKTA BÜYÜK BAŞARI

28.3.2022

İlçe halkı Ataşehir Belediyesi’nin sağlık hizmetlerini değerlendirdi. Ataşehirlilerin yüzde 98’i sunulan hizmetlerden memnun olduklarını dile getirirken, doktorların yeterliliği ve ilgisi yüzde 99 oranında başarılı bulundu.

Ataşehir Belediyesi yurttaşların belediye yönetimde etkin birer paydaş olmalarını sağlamak; talep ve şikâyetlerini öğrenmek amacıyla 17 Ocak-24 Şubat 2022 tarihleri arasında sağlık hizmeti sunduğu kişilerle bir kamuoyu araştırması gerçekleştirdi.

Yüz yüze görüşme metodu ile yapılan ankette yurttaşlara; hangi sağlık branşından hizmet aldıkları, sunulan hizmetten memnun olup olmadıkları,  eğer memnun değillerse bunun nedeni, doktorların ve çalışanların tutumları, yeterlilikleri ve benzeri çok sayıda soru yöneltildi.

DOKTORLARDAN MEMNUNİYET YÜZDE 99

Anket sonuçlarına göre; Ataşehir Belediyesi’nin sağlık kurumlarından yararlananların; yüzde 85’i aldıkları hizmetten çok memnun kaldıklarını, yüzde 13’ü kısmen memnun olduğunu, yüzde 2’si ise memnun olmadığını dile getirdi. Yurttaşlar hizmet aldıkları doktorların yeterliliklerini ve ilgilerini ise yüzde 99 oranında başarılı buldu.   

Ankette sağlık hizmetlerinden yüzde 23,9’luk oranla en fazla İçerenköy Mahallesi’nde oturanların faydalandıkları,  bunu yüzde 18,8 ile Ferhatpaşa Mahallesi’nde yaşayanların izledikleri görüldü.

Anket sonuçlarını değerlendiren Ataşehir Belediye Başkanı Battal İlgezdi şunları ifade etti:  “Halkın belediye yönetimine katılımı sağlamak için sık sık anket yöntemine başvuruyoruz. Halen tüm belediye kurumlarında yurttaşlarımızın memnuniyetlerini ölçmeye, öneri ve taleplerini toplamaya devam ediyoruz.”

Sağlık hizmetlerinden yararlanan yurttaşların memnuniyet oranlarının yüksek olduğunu görmekten son derece mutlu olduğunu vurgulayan İlgezdi, Hem toplumumuzun sağlığına hem de sağlıkçılarımıza sahip çıkmak adına sağlık hizmetlerinin üretimini, sunumunu ve ulaşılabilirliğini katılımcı bir anlayışla değerlendiriyoruz. Ben Ataşehirlilerin sağlığı için emeği geçen tüm mesai arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Hedefimiz yüzde 100 memnuniyete ulaşmak” diye konuştu.

 

ANKET BİLGİLERİ

17 Ocak-24 Şubat 2022 tarihleri arasında Türkan Saylan Tıp Merkezi, Ferhatpaşa Sağlık Polikliniği ile Kadın Sağlığı Mamografi ve Kemik Yoğunluğu Görüntüleme Merkezi’nde yapıldı.

Araştırma, 18 yaş ve üzeri toplam 764 katılımcıyla önceden hazırlanmış soru formuna bağlı olarak yüz yüze gerçekleştirildi.

Araştırma örnekleminin oransal dağılımı, Ataşehir’in demografik koşullarına göre tespit edildi.

 

Ataşehirlilerin Ulaşım Talepleri Belirleniyor | Ataşehir Belediyesi

ADRES
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4
Pk: 34746 Ataşehir - İstanbul

TELEFON
+90 216 570 50 00

E-POSTA
[email protected]

KEP
[email protected]

ATAŞEHİRLİLERİN ULAŞIM TALEPLERİ BELİRLENİYOR

16.9.2021

Ataşehir’de herkes için erişilebilir, sürdürülebilir, güvenli ve entegre bir toplu taşıma alt yapısı oluşturulmak için Ataşehir Belediyesi ve İETT harekete geçti.

Geçtiğimiz günlerde, Ataşehir Belediyesi ile İETT Genel Müdürlüğü yetkililerinin yaptığı toplantıda mevcut ulaşım durumu görüşülmüş ve vatandaşların ihtiyaçları gözden geçirilmişti. Toplantı sonucunda ilçede yaşayan vatandaşların görüşlerine başvurulması kararlaştırılmıştı.

Belediye, İETT iş birliğiyle Ataşehir’deki toplu taşıma hizmetlerine ilişkin memnuniyeti belirlemek amacıyla İBB Çözüm Noktası Aracı ile Çözüm Ekibi, tabletler üzerinden anket çalışması gerçekleştirmeye başladı.

Yapılan anket çalışması sonucuna göre, Ataşehir’de mahalleler arasında bütünsel ulaşımı sağlayacak toplu taşıma hatlarının yeniden düzenlenmesi ve ulaşım türleri arasındaki entegrasyon gerçekleştirilecek. Ayrıca trafik sıkışıklığının önüne geçilmesi için de önlemler gözden geçirilecek.

Ataşehirlilerin toplu taşıma ihtiyaçların tespit edilmesini sağlayacak olan anket çalışmasına tüm Ataşehirlilier https://forms.gle/jK7VKwifVvcTvhLQ8 linkine tıklayarak online olarak katılabilirler.