ADRES
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4
Pk: 34746 Ataşehir - İstanbul

TELEFON
+90 216 570 50 00

E-POSTA
[email protected]

KEP
[email protected]

8. GELENEKSEL MAKET YARIŞMASI BAŞLIYOR

9.3.2017

Ataşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü tarafından, Çevre Haftası kapsamında ilçedeki ilkokul ve ortaokul öğrencilerine yönelik hayalimdeki maket konulu “8. Geleneksel Maket Yarışması” başlıyor.

Öğrencilere çevre bilinci farkındalığını kazandırmak ve geri dönüşümün önemini aşılamayı hedefleyen yarışmaya katılacak eserlerin; cam, kağıt-karton, plastik, kompozit, metal gibi ambalaj atıklarından, yani geri dönüşümlü malzemeden yapılmış maketler olmaları gerekiyor.

Yarışmada birinci gelenlere tablet, ikincilere bisiklet, üçüncülere fotoğraf makinesi, dördüncülere gitar, beşincilere de taşınabilir şarj cihazı hediye edilecek.

Eserler 15 Mayıs 2017 Pazartesi günü Mustafa Saffet Kültür Merkezi’ne teslim edilebilir.

Eserler, ödül töreni sonrası Palladium AVM’de sergilenecektir.

Yarışma Katılım Şartları:

Yarışmaya her okul en fazla 3 eserle katılabilir.

Her eser en fazla 3’er kişiden oluşan öğrenci grupları ile yapılacaktır.

Eserler, geri dönüşüm malzemeleri (kağıt, karton, plastik, kompozit, metal, cam vb. ambalaj atıkları)  

 

Yarışma şartnamesi için tıklayınız.

“dijital Pazarlama” Eğitimi Düzenlenecek | Ataşehir Belediyesi

ADRES
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4
Pk: 34746 Ataşehir - İstanbul

TELEFON
+90 216 570 50 00

E-POSTA
[email protected]

KEP
[email protected]

“DİJİTAL PAZARLAMA” EĞİTİMİ DÜZENLENECEK

6.1.2025

Ataşehir Belediyesi ve İŞKUR Kadıköy İş Kulübü işbirliğiyle 15 - 16 Ocak tarihlerinde Ataşehir Belediyesi Kadın Girişimcilik Merkezi’nde (AKAGİM) “Yeni Başlayanlar İçin Dijital Pazarlama” eğitimi düzenlenecek.

İş ve Meslek Danışmanı Ümran Çoker tarafından sunulacak eğitimin sonunda, eğitim alanlara katılım belgesi verilecek.

Eğitimler, 15 - 16 Ocak tarihlerinde 10.00 – 12.00 ve 13.00 - 15.00 saatleri arasında gerçekleştirilecek.

Eğitimlere katılmak için internet üzerinden başvuruda bulunulabilir.

 

“Yeni Başlayanlar İçin Dijital Pazarlama” Eğitimi Başlıkları

Dijital pazarlama nedir?

Hedef kitle ve personel nasıl oluşturulur?

Pazarlama faaliyetleriniz için sosyal medya nasıl kullanılır?

Tanıtım materyalleri nasıl tasarlanır?

Anahtar kelimeler nasıl bulunur?

Hangi metriklere dikkat edilmelidir?

 

Burayı tıklayarak başvuru linkine ulaşabilirsiniz.