ADRES
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4
Pk: 34746 Ataşehir - İstanbul

TELEFON
+90 216 570 50 00

E-POSTA
[email protected]

KEP
[email protected]

İHALE DETAY

FOTOĞRAF VE VİDEO ÇEKİMİ İŞİ

FOTOĞRAF VE VİDEO ÇEKİMİ İŞİ

ATAŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN


MÜDÜRLÜK/BİRİM : Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
İLGİLİ ADRES : Barbaros Mahallesi Şebboy Sokak No: 4/A
İLGİLİ TELEFON : (216) 570 50 00/ 1442
İHALENİN YAPILACAĞI YER : Ataşehir Belediye Başkanlığı Encümen Salonu
İHALE TÜRÜ : KİRALAMA
İHALE USULÜ : 2886 sayılı Kanunun 45. Maddesi gereğince açık teklif
HİZMETİN YAPILACAĞI YER : Küçükbakkalköy Mahallesi Prof. Hıfzı ÖZCAN Cad. No:20’ de 4. Katta bulunan Nikah Dairesinde Fotoğraf ve Video Çekimi
HİZMETİN NİTELİĞİ : Fotoğraf ve Video Çekim işi.
İHALE KAYIT NO : 2013/682
İLAN METNİ
 

?1- İHALE BİLGİLERİ
 a) İl/İlçe  İSTANBUL/ ATAŞEHİR
?b) Mahallesi KÜÇÜKBAKKALKÖY
 c) Cinsi FOTOĞRAF VE VİDEO ÇEKİMİ
2-Aylık Muhammen
Kira Bedeli 
7.000,00.TL(YedibinTürkLirası) + KDV
 3- Süresi ? 3 YIL
 4- Geçici Teminat? 2.520,00.TL
 5- Dosya(Şartname Bedeli) 300,00.TL
?6- İştirak Teminatı 8.400,00.TL
7- İhale Tarihi ve Saati  23/07/2013 Saat-11,00

İhaleye Katılmak İsteyenlerden İstenen Belgeler
Gerçek Kişiler

1) Dilekçe
2) Nüfus Cüzdanı Sureti
3) Kanuni İkametgâh Belgesi
4) Geçici Teminat makbuzu
5) İhale iştirak teminat makbuzu
6) İhale dosyası alındı makbuzu
7) Fotoğraf ve video çekim işi yaptığına dair 3 yıllık Ruhsat ve vergi levhasının tasdikli sureti
8) Vergi Dairesinden borcu olmadığına dair belge.
9) Şirketin Vekâleten temsil edilmesi halinde noter tasdikli vekâletname ve imza sirküleri.

Tüzel Kişilerden


1) Dilekçe
2) Şirket yetkilisi olduğuna dair yetki belgesi ve Noter tasdikli imza sirküleri
3) Ticaret veya Sanayi Odasından 2013 yılı içerisinde alınmış Ticaret sicil kaydı ve ihale ilan süresinde alınmış faaliyet belgesi
4) Geçici Teminat Belgesi
5) İhale İştirak teminat Makbuzu
6) İhale dosyası alındı makbuzu
7) Fotoğraf ve video çekim işi yaptığına dair 3 yıllık Ruhsat ve vergi levhasının tasdikli sureti
8) Vergi Dairesinden ve SGK’ dan borcu olmadığına dair belge
9) Vekâleten temsil edilmesi halinde noter tasdikli vekâletname ve imza sirküleri

İstenilen tüm Belgeler güncel ve asıl veya tasdikli olmalıdır.
İhaleye ait dosyayı İhale gününden bir gün öncesine kadar yukarıda belirtilen bedel karşılığı Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden temin edilebilir.

İsteklilerin ihale saatinden iki saat öncesine kadar istenen evrakları tamamlayıp, Emlak ve İstimlak Müdürlüğü kira bürosu şefliğine teslim edilmesi ve ihale saatinde Belediye Encümeninde hazır bulunmaları gereklidir.

İLAN OLUNUR

Atv Motosiklet Satın Alımı İşi | Ataşehir Belediyesi

ADRES
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4
Pk: 34746 Ataşehir - İstanbul

TELEFON
+90 216 570 50 00

E-POSTA
[email protected]

KEP
[email protected]

İHALE DETAY

ATV MOTOSİKLET SATIN ALIMI İŞİ

ATV MOTOSİKLET SATIN ALIMI İŞİ

ATV MOTOSİKLET SATIN ALINACAKTIR ATAŞEHİR BELEDİYESİ ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ ATV MOTOSİKLET ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: İhale Kayıt Numarası : 2013/44379 1-İdarenin a) Adresi : Barbaros M. Şebboy Sk. No:4/A 34750 BATI ATAŞEHİR ATAŞEHİR/İSTANBUL b) Telefon ve faks numarası : 2165705000 - 2166870767 c) Elektronik Posta Adresi : [email protected] ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ 2-İhale konusu malın a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. b) Teslim yeri : Ataşehir Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Atölyesi c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 60 gün içerisinde teslimat yapılacaktır. 3- İhalenin a) Yapılacağı yer : Ataşehir Belediyesi İhale Komisyon Odası (7.kat) Barbaros M.Şebboy S.No:4/A Ataşehir/İSTANBUL b) Tarihi ve saati : 03.05.2013 - 10:00 4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler: 4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler: 4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi; 4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge, 4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; 4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. 4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: ATV Motosikletler en az 2 yıl garanti kapsamında olacaktır. İstanbul ili sınırları içerisinde yetkili servis olduğuna dair belge sunulacaktır. 4.3.2. 4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler: Mal CE belgesine sahip olmalıdır. 5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 6.İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. 7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası)karşılığı ATAŞEHİR BELEDİYESİ ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir. 7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur. 8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ataşehir Belediyesi İhale Komisyon Odası (7.kat) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir. 10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür. 12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.