ADRES
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4
Pk: 34746 Ataşehir - İstanbul

TELEFON
+90 216 570 50 00

E-POSTA
[email protected]

KEP
[email protected]

İHALE DETAY

YİYECEK İÇECEK BÜFESİ KİRALAMA İŞİ

YİYECEK İÇECEK BÜFESİ KİRALAMA İŞİ

                            ATAŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN

 

MÜDÜRLÜK/BİRİM      

Emlak ve İstimlak Müdürlüğü

İLGİLİ ADRES

Barbaros Mahallesi, Şebboy Sokak,  No: 4

İLGİLİ TELEFON

0 (216) 570 50 00 / 1442

İHALENİN YAPILACAĞI YER

Ataşehir Belediye Başkanlığı 7. Kat Encümen Salonu

İHALE TÜRÜ

Kiralama

İHALE USULÜ

2886 Sayılı Devlet İhale Kanunun 45. Maddesi gereğince Açık Teklif Usulü

HİZMETİN YAPILACAĞI YER

Atatürk Mahallesi, Yakut Sokak, No:8/1, 2445 Ada, 1 Parsel kuzeyinde park alanında bulunan 47,55m2 servis alanlı yiyecek içecek büfesi.

HİZMETİN NİTELİĞİ

Servis alanlı yiyecek içecek büfesi

İHALE KAYIT NO

2024/44

 

İLAN METNİ

1- İHALE BİLGİLERİ

a) İl/İlçe

İSTANBUL / Ataşehir

b) Mahallesi

Atatürk

c) Cinsi

Servis alanlı yiyecek içecek büfesi

2- Aylık Muhammen

    Kira Bedeli

21.000,00-TL + KDV

3- Süresi

10 Yıl

4- Geçici Teminat

75.600,00-TL

5- Dosya (Şartname Bedeli)

1.000,00-TL

 6-İhale Tarihi ve Saati

08.02.2024 Saat: 11.00

                                                                                              

 

A ) İsteklinin Gerçek Kişi Olması Halinde;

1-Nüfus Kayıt Örneği (Vekâleten Katılımda Vekilin Nüfus Kayıt Örneği)

2-İkametgâh Belgesi.

3-Noterden Onaylı İmza Beyannamesi.

4-Vekâleten ihaleye katılıyor ise istekli adına teklifte bulunacak kişinin Vekâletnameleri ile Vekâleten katılanın Noter Onaylı İmza Beyannamesi.

5-Tahmin edilen bedelin % 3 kadar geçici teminat bedelinin Mali Hizmetler Müdürlüğüne yatırıldığına ilişkin makbuz veya 2886 Sayılı Yasanın 26. Maddesinde belirtilen teminat olarak kabul edilecek değerler.

6-Şartname alındısına ilişkin makbuz (Şartname Bedeli 1.000,00-TL)’dir. Şartnameler ihale tarihinden 1 iş günü öncesine kadar Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden satın alınabilir. İhale günü şartname satışı yapılmayacaktır.

7-Ataşehir Belediyesinden İhale tarihinden 5 gün öncesine kadar alınmış borcu yoktur yazısı.

8-İhalelerde Yasaklılık Durum Formu (Şartname ekinde yer almaktadır.)

9-Yer Görme Formu (Şartname ekinde yer almaktadır. İhaleye konu yer ihale tarihinden 2 iş günü öncesine kadar görülebilir. İhaleye 2 iş günü kala yer görme talep edilemez. Bu tarihten sonra yer gösterme yapılmayacaktır.)

 

 B) İsteklinin Tüzel Kişi Olması Halinde;

1-Vergi Levhası

2-Siciline kayıtlı olduğu Ticaret ve Sanayi Odasından veya benzeri bir Makamdan ihale süresi içerisinde (İhale kararının alındığı tarih ile ihalenin yapıldığı tarih aralığı) alınmış Ticaret Sicil Kaydı ve Faaliyet Belgesi.

3-Başvuru yapan şahsın Tüzel kişi adına ihaleye katılmaya ve teklif vermeye ilişkin yetki belgesi ile imza sirküleri.

4- Noterden onaylı imza sirküleri.

5- Vekâleten ihaleye katılıyor ise istekli adına teklifte bulunacak kimselerin noter onaylı Vekâletnameleri ile Vekâleten katılanın noter onaylı imza sirküleri.

6-Tahmin edilen ihale bedelinin % 3’ü kadar geçici teminat bedelinin Mali Hizmetler Müdürlüğüne yatırıldığına ilişkin makbuz veya 2886 Sayılı Yasanın 26. Maddesinde belirtilen teminat olarak kabul edilecek değerler.

7-Ataşehir Belediyesinden İhale tarihinden 5 gün öncesine kadar alınmış borcu yoktur yazısı.

8- Şartname alındısına ilişkin makbuz (Şartname Bedeli 1.000,00-TL’dir.) Şartnameler ihale tarihinden 1 iş günü öncesine kadar Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden satın alınabilir. İhale günü şartname satışı yapılmayacaktır.

9-İhalelerde Yasaklılık Durum Formu (Şartname ekinde yer almaktadır.)

10-Yer Görme Formu (Şartname ekinde yer almaktadır. İhaleye konu yer ihale tarihinden 2 iş günü öncesine kadar görülebilir. İhaleye 2 iş günü kala yer görme talep edilemez. Bu tarihten sonra yer gösterme yapılmayacaktır.)

     İstekliler, yukarıda sayılan belgelerin aslını veya aslına uygunluğunun noterce onaylanmış örneklerini vermek zorundadır.

*Teklifler İhale tarih ve saatine kadar Ataşehir Belediye Başkanlığı Binası 7. Katta bulunan Belediye Encümen Salonunda Belediye Encümenine verilecektir. Posta yoluyla yapılan müracaatlar kabul edilecektir.

*Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale tarih ve saatine kadar İhale Komisyon Başkanlığına (Belediye Encümeni) ulaşması şarttır. Ulaşmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacak, bu durum sebebi ile de istekli herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.

Metal Yol Butonu Ve Kauçuk Esaslı Hız Kesici Başlık Alımı İşi | Ataşehir Belediyesi

ADRES
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4
Pk: 34746 Ataşehir - İstanbul

TELEFON
+90 216 570 50 00

E-POSTA
[email protected]

KEP
[email protected]

İHALE DETAY

METAL YOL BUTONU VE KAUÇUK ESASLI HIZ KESİCİ BAŞLIK ALIMI İŞİ

METAL YOL BUTONU VE KAUÇUK ESASLI HIZ KESİCİ BAŞLIK ALIMI İŞİ

Süre ve Yaklaşık Maliyet Bilgileri

İlan Süresi

:

7

     

Yasal Kapsam

:

13 b/1

İlan Süresi İçin Yaklaşık Maliyet

:

1. adım ... - 70.076,00


METAL YOL BUTONU VE KAUÇUK ESASLI HIZ KESİCİ BAŞLIK ALIMI

ATAŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
METAL YOL BUTONU VE KAUÇUK ESASLI HIZ KESİCİ BAŞLIK ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası

:

2010/538523

 

1-İdarenin

a) Adresi

:

KÜÇÜKBAKKALKÖY KAYISDAGI 143 ATAŞEHİR İSTANBUL

b) Telefon ve faks numarası

:

2165705000 - 2165777713

c) Elektronik Posta Adresi

:

[email protected]

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa)

:

www.atasehir.bel.tr


2-İhale konusu malın

 

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yeri

:

ATAŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI - Fen İşleri Müdürlüğü

c) Teslim tarihi

:

Malın teslim tarihi; Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 30 (Otuz) gün içerisinde mal teslimi yapılacaktır.


3- İhalenin

 

a) Yapılacağı yer

:

ATAŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI - İhale Komisyon Başkanlığı

b) Tarihi ve saati

:

22.11.2010 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

 

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1.

4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

Yapılacak mal/iş için yükleniciden istenilecek, standarda ilişkin belgeler; (TS EN ISO 9001 - ASTM D792 - ICI SOLVIC PCC 160/67)


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı ATAŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI - Destek Hizmetleri Müdürlüğü - Satın Alma Büro adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ATAŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI Küçükbakkalköy Mah. Kayışdağı Cad. No:143/A Ataşehir / İST. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.